bananoloco.reismee.nl

La Isla Bonita - BELIZE

En hier zijn we weer al....worden jullie toch wel verwend vandaag!

Belize was super! Wij zijn in San Ignacio begonnen met een grot. ATM cave. Zwemmen, door het donker worden geleid, vazen, skeletten, Amerikaanse sletten. We sliepen in een guesthouse bij John & Rosa. John was heel enthousiast en heeft ons nog naar een tempel net buiten de stad gebracht en achter de express bus naar Belize City aangesjeesd in alle vroegte. Oe en we hebben hier wel een hele lekkere pizza gegeten, gemaakt door een echte Italiaan!

Belize City hebben we alleen vanuit de taxi en watertaxi gezien, want gelijk door naar Isla Bonita: Caye Caulker! Dit is de backpacker/laidback versie van San Pedro (waar Madonna over zingt). We hadden een penthouse dorm compleet met dakterras (en bedbugs...dat was gezellig). Paar dagen hangen in paradise. Anouk wilde hier graag duiken en heeft dat dan ook 2 daagjes gedaan, helemaal prima. Isabelle moest zich dan in de tussen tijd vermaken en vond zo een nieuwe hobby, kite surfen. Helaas maar een keer, omdat deze sport nogal afhankelijk is van een stevig windje. Maar niet getreurd....rum punch drinken, strand hangen en snorkelen met haaien, schildpadden en tropisch gespuis. We hebben Caye Caulker verlaten aan boord van de Ragga King en een 3-daagse zeiltocht langs de kust van Belize gemaakt. Worden jullie al jaloers? Slapen op eilandjes van 10 vierkante meter met 12 palmbomen, snorkelen, kreeft eten, coconut rum, zonnetje, rasta mannetjes, gezellige Canadezen. Geen slechte Sinterklaas!!

Gisteren zijn we vanaf Placencia, Belize in een keer (16 uur, 4 bussen) door getuft naar Tulum, Mexico. Morgen gaan we hier nog een dagje op het strand hangen en dan is het op naar CUBA! We`re very excited. Het internet schijnt je er nogal eens in de steek te laten, dus niet boos worden als het weer even stil is aan deze kant van Banano Loco. Laat maar lekker veel berichtjes achter, kunnen we daar van genieten.

hasta luego!

ps veel plezier met de fotos!

Reacties

Reacties

Nikkie

Pfff, wat hebben jullie het toch zwaar daar ;) Hoewel 16 uur bussen me niet erg zo plezieren. Maar de rest compenseert het dan weer ruimschoots. Al die kreeft, decadent hoor! xxx

Auke

Isa, Anouk, wow die zeiltocht klinkt heerlijk, en die andere avonturen ook! Ik heb nog zo veel te zien en ben nu al mn volgende vakanties in een van jullie mooie oorden aan het bedenken. Hier sneeuwt het en heel nederland is ontregeld. ik bivakkeer in Eindhoven aangezien ik na Irma haar verjaardag daar gestrand ben. Brrrrr. Geniet daar!!!

liefs Auke

Wendy

Hee meisjes!!

Ik ben een beetje laat met mijn reactie, dus ik hoop dat jullie het nog lezen!! Al zijn er natuurlijk betere dingen te verzinnen dan mijn reactie op jullie verhaaltjes te lezen! Foto's zijn echt weer prachtig! Die met de aap zwevend door de lucht en met de lava op de achtergrond! Net een ansichtkaart! De foto waar je in die oven zit! haha! Ik moest toen echt denken aan het sprookje van Hans en Grietje en dat Grietje de oven in moet!!

Ik hoop dat jullie je goed vermaken op Cuba, maar ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken!

Liefs,

Wendy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!